Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie informuje, że do dnia 05.06.2020 r. wszystkie organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które w maju br. złożyły wnioski o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku przychodów z działalności statutowej w następstwie wystąpienia COVID-19, powinny dostarczyć do tut. Urzędu:
- Oświadczenia załącznika nr 2 do umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 (wg stanu na ostatni dzień miesiąca za który dofinansowanie jest wypłacane, okres od „01.05.2020 do 31.05.2020 r.") oraz
- Kalkulatora -Wykazu pracowników zał. nr 2 do wniosku, w celu ustalenia wysokości dofinansowania, które przysługuje w danym miesiącu do wypłaty (wypełniony z miesięczną kwotą wypłaty za miesiąc V br.).
Obowiązek dostarczenia wymienionych dokumentów, wynika z treści umowy oraz zasad ubiegania się o udzielnie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Dokumenty, należy pobrać z praca.gov.pl lub tarnow.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/organizacje i wypełnione:
1) przesłać elektronicznie za pośrednictwem modułu www.praca.gov.pl jako załączone do pisma (PSZ-PU),
2) w formie papierowej (jeżeli wniosek został złożony papierowo) przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź też złożyć w skrzynce korespondencyjnej umieszczonej w budynku tut. Urzędu (33-100 Tarnów, pl. gen. J. Bema 3 w godz. od 08:00 do 15:00).
1) przesłać elektronicznie za pośrednictwem modułu www.praca.gov.pl jako załączone do pisma (PSZ-PU),
2) w formie papierowej (jeżeli wniosek został złożony papierowo) przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź też złożyć w skrzynce korespondencyjnej umieszczonej w budynku tut. Urzędu (33-100 Tarnów, pl. gen. J. Bema 3 w godz. od 08:00 do 15:00).
Przesłanie za pośrednictwem modułu www.praca.gov.pl
KROK 1. Wybierz ikonę Wnioski o usługi i świadczenia z Urzędu
KROK 2. Następnie Pismo do urzędu (PSZ-PU)
W formularzu PSZ-PU w punkcie 3. należy wpisać:
- nr wniosku o dofinansowanie (PSZ-DKWO) oraz
- Nazwę firmy- NIP i REGON (jako ID przedsiębiorcy)
Wysyłkę dokumentów należy uwierzytelnić podpisem kwalifikowanym lub opatrzyć profilem zaufanym.