Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, informuje o konieczności dokonania rozliczenia otrzymanego dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców.
Obowiązek przedłożenia dokumentacji w terminie 30 dni po upływie okresu, za który otrzymano dofinansowanie wynika z § 3 umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne. W celu rozliczenia wniosku należy złożyć następujące dokumenty:
Obowiązek przedłożenia dokumentacji w terminie 30 dni po upływie okresu, za który otrzymano dofinansowanie wynika z § 3 umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne. W celu rozliczenia wniosku należy złożyć następujące dokumenty:
- Formularz rozliczeniowy – https://tarnow.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzb-wynagrodzenia,
- Kopię imiennego raportu miesięcznego o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RCA, (w przypadku pracowników przebywających na zwolnieniu lekarskim lub opiece nad dzieckiem do lat 8 należy również załączyć dodatkowo druk ZUS RSA),
- Kopię list płac oraz
- Potwierdzenie wypłat wynagrodzenia pracownikom objętych umową.
W przypadku kopii dokumentów należy potwierdzić je za zgodność z oryginałem.
Obowiązek dostarczenia wymienionych dokumentów, wynika z treści umowy oraz zasad ubiegania się o udzielnie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy.
Dokumenty, należy złożyć: Obowiązek dostarczenia wymienionych dokumentów, wynika z treści umowy oraz zasad ubiegania się o udzielnie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy.
- przesłać elektronicznie przez portal praca.gov.pl – jako załączniki do formularza "Pismo do urzędu (PSZ-PU)",
- w formie papierowej (jeżeli wniosek został złożony w wersji papierowej) do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej w budynku tut. Urzędu (33-100 Tarnów, pl. gen. J. Bema 3 w godz. od 08:00 do 15:00) lub przesłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej.