Pani Angelika Bilska Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie uczestniczyła w zorganizowanym przez Akademię Tarnowską III Forum NAUKA - GOSPODARKA – BIZNES. W dniu 14 czerwca w auli im. Jana Szczepanika Akademii Tarnowskiej można było wysłuchać ciekawych dyskusji na temat powiązań i zależności między nauką, sektorem prywatnym i administracją.
W II panelu dyskusja dotyczyła znaczenia kompetencji przyszłości i uczestniczyli w niej: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie mgr Angelika Bilska, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Grupy Azoty S.A. mgr inż. Zbigniew Paprocki, Prezes Zarządu Tarnowskiego Klastra Przemysłowego S.A. mgr Marian Szafran, Doradca Zarządu grupy Centermed ds. transformacji cyfrowej mgr Artur Krawczyk i Kierownik Biura Karier, Projektów i Współpracy Akademii Tarnowskiej mgr Lucyna Krzemińska.
Kompetencje przyszłości to zbiór umiejętności, które są niezbędne w stale zmieniającym się świecie, umożliwiają podejmowanie i realizowanie zadań w środowisku pracy, pozwalają przystosować się do nowych technologii, zmieniających się rynków pracy i rosnących wymagań.
Rynek pracy ulega szybkim przemianom kształtowanym m. in. przez procesy automatyzacji i platformizacji dlatego najlepiej odnajdą się na nim pracownicy którzy bazują na zaawansowanych kompetencjach poznawczych, społecznych i technicznych.
![III Forum NAUKA-GOSPODARKA-BIZNES](/documents/1842470/24089500/III%20Forum%20zd2/5c5bc26b-ba46-42cd-ab49-eaa8c4058a16)
W II panelu dyskusja dotyczyła znaczenia kompetencji przyszłości i uczestniczyli w niej: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie mgr Angelika Bilska, Dyrektor Generalny i Członek Zarządu Grupy Azoty S.A. mgr inż. Zbigniew Paprocki, Prezes Zarządu Tarnowskiego Klastra Przemysłowego S.A. mgr Marian Szafran, Doradca Zarządu grupy Centermed ds. transformacji cyfrowej mgr Artur Krawczyk i Kierownik Biura Karier, Projektów i Współpracy Akademii Tarnowskiej mgr Lucyna Krzemińska.
Kompetencje przyszłości to zbiór umiejętności, które są niezbędne w stale zmieniającym się świecie, umożliwiają podejmowanie i realizowanie zadań w środowisku pracy, pozwalają przystosować się do nowych technologii, zmieniających się rynków pracy i rosnących wymagań.
Rynek pracy ulega szybkim przemianom kształtowanym m. in. przez procesy automatyzacji i platformizacji dlatego najlepiej odnajdą się na nim pracownicy którzy bazują na zaawansowanych kompetencjach poznawczych, społecznych i technicznych.